17.07.2017 ~ Floral shorts

01:26

















Hi guys! I'm back today with a new outfit post, and a summer one for this time! I decided for once to wear some colors, i'm a huge fan of floral prints since so much time so when i saw these cute shorts at Pull&Bear, i couldn't resist. I never had some blue shorts so i was happy to change a little for once. 
With that i wear a very simple pink t-shirt from Pull&Bear too, i love so much this kind of shirt, you can really wear it with everything!
And for the end, i wear my jadon boots that i love so so much and a ring choker from Forever 21. 
I really hope you'll like this look :D 

 ~

Hey! Je vous retrouve aujourd'hui avec un nouveau post, et une tenue estivale. J'ai décidé pour une fois de porter une tenue colorée, car il faut dire que je porte beaucoup de noir haha. Je suis fan des imprimés floraux depuis longtemps, et quand j'ai vu ce short chez Pull&Bear je n'ai pas pu résister, d'autant plus qu'il est dans des teintes que je n'ai jamais eu jusque là, c'était l'occasion de changer un peu! 
Avec ça je porte un Tshirt basique rose pale de chez Pull&Bear également. J'adore ce genre de haut, qui se portent vraiment avec tout. 
Pour terminer le look, je porte encore une fois mes Jadon boots de chez Dr Martens que je ne quitterais jamais haha, et un ras de cou de chez Forever 21. 
Voilà j'espère que ce look vous plaira :D 



Shirt ~ Pull&Bear
Shorts ~ Pull&Bear
Shoes ~ Dr Martens 
Choker ~ Forever 21




Instagram : @EstelontheMoon
Snapchat: leabares

You Might Also Like

2 commentaires